Sunday 26 August 2007

Einfach abhaun, einfach gehn


Nasıl anlatabilirim ki?
Denediğimde tekrar sırtını dönüyor
Hep aynısı
Hep aynı eski hikaye
Konuşabildiğim andan itibaren
Dinlemem buyuruldu
Artık bir yol var
Ve biliyorum ki uzaklara gitmeliyim

Tüm ağladığım zamanlarda
Bildiğim şeyleri içimde tutarak...
Zor olduğunu biliyorum
Ama görmezden gelmesi daha da zor
Haklı olsalardı katılırdım
Ama biliyolar ki sorun onlar,
Ben değil
Artık bir yol var ve biliyorum ki gitmeliyim
Uzaklara gitmeliyim

THERE'S NO HOME FOR YOU HERE, GIRL, GO AWAY
THERE'S NO HOME FOR YOU HERE






Freiheit, freiheit
Ist die Einzige die fehlt






"Hayat e
tli türlü gibidir. Sık sık karıştırmak gerekir yoksa tüm köpük yüzeye çıkar" -Ağaçkakan

Gülümsediğimde gerçek bi gülümsemeyim
Hayallerim var, bir ülke kadar geniş
Dedim ki, şimdi başa çıkabilirim
Senin için daha iyi olur
Bi şekilde üstesinden geliriz,
Çünkü yaptığımız şey bu

Dışarda bi şeyler
Sevginin tek dostun olduğu yerde

Ve biz kendini iyi hissetmeni sağlayanlarız

Esirgenecek biri

Sevgi tek çıkış yolu olduğunda
Ve biz kendini iyi hissetmeni sağlayanlarız

3 comments:

Cairo @ Istanbul said...

now, right now, you can think to fly to somewhere,,, then ,,, you will see ,,, you will understand ,,, to staying with your crazy mother is better..

: )))

Shaq said...

gün gelir kuş yuvadan uçar benim evlenene kadar ailemin dizinin dibinde oturmaya hiç niyetim yok. dışarda hayat var ben de gencim daha ;)

Cairo @ Istanbul said...

I see, and I know.. same things what we touhgt when we same age as you... ;)

Once ayaklar uzerinde durabilmeli, bunun icinde once bilekleri guclendirip celik ayakkabilari giymeli,(bunun icin okumali, diplomalari siralamali) sonrasinda ruzgar nereden eser belli olmaz..