Saturday 13 March 2010

Madem sordunuz, söyliyeyim...

Gittiğim her ülkede Türkiye'de üniversitelere kapalıların girmesi, türban falan gibi konular hakkında ne düşündüğümü sorulmasından sıkıldım. Asıl can sıkıcı olan kısmı da ülkemi savunmak zorunda kalmam. Ne haltını savunuyorum ki?


Ama düşüncelerimi söyliyeyim: Sokakta başı kapalı 14 yaşında bir kız görünce kendimi saldırıya uğramış hissediyorum, çünkü o kızın suratına bakınca babasının, abilerinin, amcalarının, dedelerinin hepsinin küçük kızlarına bakınca cinsel şeyler düşünen iğrenç sapıklar olduklarını, ve fantezilerini asla gerçekleştiremeyecekleri için kızı paketleyip dünyaya öyle saldıklarını görüyorum -salarlarsa şayet-. İsteyerek kapanan kadınların da erkekleri bu şekilde gören dar kafalı gerizekalılar olduklarını düşünüyorum. Ayrıca bir insan kendine bunu neden yapar, buna da bir anlam veremiyorum.


"Ama onların da istedikleri gibi dolaşmaya hakları var" diyenlere de buradan kocaman bir siktir çekmek istiyorum. Hakları olabilir, ama benim toleransım yok.

2 comments:

septik baykuş said...

ötenazi hakkımız yok, ama kapanma hakkımız var. ne garip bir ülke değil mi? aklıma bir şey getirdin!

Shaq said...

o zaman buna bi kadeh şarap içerim ben dostum!